کانون دمکراسی آزربايجان

Azərbaycan Demokrasi Ocağı / Azarbaijanian Democracy Institute

Sekine Muhemedi, Heyat Haqqı ve Biz / سکینه محمدی ، حق حیات و ما


AZDEMO : Milli hərəkətimiz modern dunyanin deyerlerini menimsemese , millətimizə sağlam və səadətli yaşam tərzi axtarmaqda sorunlarla qarşilaşacaq , modern dunyanin başda gələn dəyərlərindən biri insani sayğin varliq kimi görmək və həyat haqqini bir təməl ilkə olaraq qəbul etməkdir. hörmətli Arif bey Kəskin bu qonuyu iyicə açıqlayıb və seçəcəyimiz doğru yolu göstərmişdir:

Arif Keskin

Sekine Muhemmedi Aştiyani haqqındaki mübahiseler göstedi ki milli herekatımız içinde çox derin, ciddi ve tehlikeli fikri çatışmamazlıqlar  var.

Sekine heyat yoldaşına xeyanet eleyerek başqa bir kişiyle cinsi münasebete giribse  exlaqi olaraq yanlış bir iş gördüyü tartışılamaz. Bu tür qeyri exlaqi münasebetler milli herekatın hedeflerine de terstir. Aile qurumunun sağlılqlı sürdürülmesi ,  ailenin sevgi/sedaqet bağı  esasında  devamı  ve xanım – kişi münasebetleri musavi (eşit)haqlara sahib olaraq her tür şiddetten (xuşunet) uzaq bir çerçevde şekillenmesi milli herekatın önemli hedeflerindedir.

Ancaq her exlaqı yanlışlıq huquqi olaraq  suç (cürm)sayılmaz. Exlaq ve huquq arasında çox terefli ve diyalektik bir elaqe olsa da exlaqın qapsama sahesi huquqdan daha geniştir. Bütün exlaqi olaraq gördüyümüz quralları huquqileştirmeye qalxarsaq, bu faaliyetler,  totalitar bir  rejimin qurulmasıyla neticelener.  Exlaqın nisbi/izafi bir mefhum olduğunu da hesaba qattığımızda exlaq ve huduq arasında elaqe  daha da  mürekkebleşir.

Sekine öz hayat yoldaşına xeyanet eleyibse bu exlaqı olaraq yanlıştır ancaq huquqi olaraq suç sayılmaz. Bu durum modern-medeni  huquqda   nefege haqqından merhum bıraxılaraq boşanma sebebi  sayılabiler.

Sekinenin hayat yoldaşının öldürülmesinde dexaleti  varsa huquqi olaraq cezalandırılması doğrudur. Ancaq bu suçu cezası da ölüm deyil. Bir insanı öldürmek –her hanki bir nedenle olarsa olsun- dünyanın en qeyri exlaqi işidir.  İnsanın hayat haqqı toxunulmazdır. Bu haqqı heç kim onun elinden alabilemez. Bir qatilin de hayat haqqı – paradoksal olaraq görünse de- elinden alınamaz. İnsan haqları suçlu ve suçsuz aryımı yapmaz: insan insan olduğu üçün elinden alınamaycaq bezi  haqlara sahibdir. Heç kim  öldürme haqqına sahib deyil.

İnsan exlaq ve huquq vasitesiyle var olur: bunlar olmazsa insanın var olması imkansızdır. İnsanın insani özellik ve yetenekleri exlaq ve huquq çerçevesinde gerçekleşir. Bizim insan olduğumuz üçün heç bir sebeble elimizden alınmaycaq haqlarımız var. Azadlıq, edalet ve hayat haqqı bunlardan sadece bir neçesidir. Bu haqlar başqası terefinden qesb edilmez ve başqasına devr edilemez de.  Bu haqlar olmazsa insan fail, yaradıcı, söz ve menlik sahibi olabilmez.  Tessufler olsun ki tarix boyu biz bu haqlardan mehrum qalmışıq. Bu mehrumiyet bize insanın deyerini unuttrub. Ona göre biz insanın ne qeder deyerli bir varlıq olduğu bilmirik. Bliseydik taleyimiz başqa şekilde verqlenirdi.

Güney Azerbaycan milli herekatı insan haqları mefhumunu ve nosyonunu  derinden  anlamalı ve içselleşdirmelidir (derunileşdirmek) . Edam cezasına en sert ve ciddi şekilde qarşı çıxmalıdır.

22 سپتامبر 2010 - Posted by | مقاله - تحلیل, ملیتهای ایران, باخیش - دیدگاه, تورکجه - Turkce, حقوق زنان | , , ,

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s